Sagan om ringen.

Haha,
Kalla mig nörd men sen 5 imorse har jag tittat på sagan om ringen filmerna,
Har kommit till tredje filmen disc 1.....Har ingen liv....
Men dom filmerna är faktiskt rätt bra,
rätt roliga faktiskt :D.
.
Mitt jävla cp till låtsas mamma kommer in o frågar mig Miranda kan inte du komma o blåsa upp nåra ballonger...
aa jätte gärna plast morsan bara att den ena lungan är igen täppt av bakterier o släm o skit MYSIGT!
Haha skit kul vill hon att jag ska dö eller.....
japp idag fyller min andra lilla syster angelina år grattis bebis på 7 års dagen <3
//Miranda

Kommentarer

Släng in en söt kommentar för fan, så blir vi glada!

Vad heter du? Kurt? Stina? Åke? Anna?
Vill du att vi minns dig?

E-postadress: (kommer bara ses av oss, hihi)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0