True talent

TT var grymt! Danny kom ut en stund o träffade lite fans,
så jag o meli gick fram till honom o snackade lite o ta bild,
Världens finaste människa är han! Jag,
meli o johanna hade skit kul vi typ satt o garva hela tiden!
Johanna kände en som jobba där så vi fick skit bra platser.
Det var skit kul att se alla live! Robert är ju så grym o demitri har ju en fantastisk röst. .
När de var slut så väntade vi på johannas kompis skulle sluta.
Sen kommer typ robert ut o ba Har nån en tändare?
Meli ba jag har! robert ba du är en ängel! Så stod vi ute med honom o prata med honom rätt lång tid.
Vi pratade om ursprung o språk,
o lite om vad han ska sjunga nästa vecka,
så börjar han sjunga på en italiensk låt o tittar på mig o säger
vet du vilken de är?
Ja,
skulle vilja sjunga den nästa vecka men danny tvingar mig o köra en snabb låt.
Haha så trevlig kille!
en helt toppen dag måste jag säga tack johanna o meli!

Kommentarer

Släng in en söt kommentar för fan, så blir vi glada!

Vad heter du? Kurt? Stina? Åke? Anna?
Vill du att vi minns dig?

E-postadress: (kommer bara ses av oss, hihi)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0